Family time.

Denna veckan är jag ledig från skolan. Så en tur hem till mor och far passar ju perfekt! Har varit ute i landet hela dagen och njutit. Min mamma gillar oxå allt som växer och gror så vi passade på att åka till en plantskola och köpa på oss lite fint. Jag inhandlade två nya kryddor, citronmilis och rosmarin. Kommer bli fin fint i fönstret hemma i stan.

I morgon ska jag och pappa åka på aktion. Har spanat in lite Stig Lindberg grejer som jag vill ha. Men det blir säkert en dyr historia så vi får se om jag har råd..

Satt och kollade igenom lite gamla bilder. Hittade den här från 2006. Jag och min pojkvän åkte till Norge och bilade. På bilden kampar vi med en glaciär i bakgruden och njuter av massa smultron. Fina minnen det.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0