Du hade tid

Hemma hos oss gillar vi klockor, speciellt min sambo. Så tänkte dela med mig av min tid.



Detta är min klocka. Ärvde den av min älskade farmor. Finns i vårat kök och tickar högt.



En fickklocka som var jätte smutig. Så vi lämnade in den och så här fin blev den. Den tickar också högt i köket.



Den här klockat köpte vi på loppis. Man får vrida upp den och den står i min stringhylla och tickar på.



Här är 3 klockor. Den i mitten glömde min mamma här. Den sista ska få ett snyggt nytt armband. Men vissa saker tar tid.



Här är min låneklocka. Om jag inte har på min så tar jag den här. Älskar armbandet.



Här är min klocka. Fick den en jul av min pojkvän. Den är digital och om det är mörkt kan man få den att lysa hulkengrönt i mörkret.


Sen har vi en till hög med klockor och tid. Men med tankte på den dåliga bildkvalitén så tar vi det en annan gång..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0