16 maj.

Åh vet ni vad. Jag känner en stark nervositet blandat med lycka! Jag ska springa Göteborgsvarvet den 16 maj! Fick klart idag att jag kunde köpa biljetten! Wohoo. För er som inte känner mig så är jag en tjej som alltid har gillat att ta det lugnt och helst inte anstränga mig mer än nödvändigt! Men i höstas skakade jag hand med några vänner om att vi skulle springa och har hållit igång lite smått sen dess. Jag är för övrigt den enda av oss alla som nu kommer springa. Vi visste inte att man var tvungen att vara ute i god tid för att ens få en biljett. Men jag köper en från en tjej som har skadat sitt knä, så hade tur.

Så den 16 maj kan ni skänka en tanke till mig.

m.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0